Time Warp 2022 – Best Of Techno
Powróćmy do 2022 roku, gdy całe Mannheim bujało się w rytmie najlepszej muzyki elektronicznej podczas mitycznego festiwalu Time Warp. Wśród gwiazd byli między innymi Kölsch, Dax J i Reinier Zonneveld.