Rok w Paryskim Konserwatorium Tańca
Dokumentujemy życie studentów i studentek 3. roku w Narodowym Konserwatorium Muzyki i Tańca w Paryżu. Są młodzi, ambitni i mają tylko jedno marzenie: zostać tancerzami i tancerkami. Występować na scenach całego świata. By to osiągnąć pracują jak szaleni i zgadzają się na ogromne wyrzeczenia. W tym odcinku towarzyszymy im podczas rozpoczęcia roku i czasu intensywnych prób.