Unhappy - Znajdź swój styl!Jak E.T. podbił kina i serca
1982 - Steven Spielberg rewolucjonizuje kino science fiction, wprowadza na ekrany jedną z najbardziej emblematycznych postaci popkultury i tworzy jeden z najbardziej udanych blockbusterów wszech czasów: "E.T. - The Extraterrestrial" to hit kasowy, a zarazem najbardziej osobiste dzieło Spielberga. To wzruszająca historia przyjaźni między kosmitą E.T. a dziesięcioletnim chłopcem Elliottem. W 2022 roku kultowy film science fiction skończy 40 lat - to okazja, by rzucić nowe światło na często niezrozumiałe dzieło i przyczyny jego sukcesu.