Jungle
Brytyjski zespół Jungle to niezwykle taneczny neo-soul. Skopiowali brzmienie i styl legendarnych artystów, takich jak Daft Punk, Chet Baker czy Thom Yorke. Jungle występuje dla ARTE w paryskim metrze. Brytyjski duet zagra tam swoje największe przeboje.