Autotune: photoshop głosu (1/6)
Autonune nie zawsze był stosowany do stworzenia efektu cyfrowego głosu. Na początku korygowano nim muzykę, która np. została zaśpiewana fałszywie. Nie poznalibyście głosu wielu gwiazd śpiewających bez autotune’a. W tym odcinku spotykamy się z twórcami pierwszych programów korygujących.