Autotune: photoshop głosu (1/6)
Choć na co dzień nie posługują się tym samym językiem, istnieje język, który ich łączy. Symba z Niemiec, Stormy z Maroka i Jul z Francji tłumaczą, dlaczego autotune jest muzycznym esperanto.