Świątynie kultury - Efekt BilbaoPierre-Auguste Renoir
W latach 70. XIX wieku Paryż wkroczył w nowoczesność. Był to punkt zwrotny w historii wszelkich dziedzin życia, również w malarstwie. Jednym z artystów poszukujących nowej formy wyrazu dla tych nowych czasów był młody malarz Pierre-Auguste Renoir. W dokumencie przyglądamy się jego warsztatowi, innowacjom, które wniósł do sztuki, a także historii życia.