Amanda Lear: muza i enigma
Od pół wieku nie schodzi ze sceny i nieustannie wymyśla się na nowo. Aby nakreślić portret Amandy Lear, trzeba zrekonstruować kolejne postaci, które tworzyła i dokończyć jej niedokończone zdania. Podejmujemy się tego zadania, by przybliżyć Wam tę ikoniczną artystkę.