Frankenstream
W latach 2000 pojawienie się ADSL i śmierć ściągania plików zrobiły miejsce dla streamingu. To on podbijał teraz świat. Wystartował YouTube, a w ludzkie dłonie powrastały smartfony. I choć IPCC bije na alarm, ostrzegając nas przed nadmiernymi emisjami i kryzysem klimatycznym, streamingu to nie obchodzi. Za jego pośrednictwem, często nieświadomie, emitujemy na potęgę i zanieczyszczamy środowisko. Film z lektorem.