Frankenstream: The Devouring Monster (2/4)Streaming Party
As faster internet connection became the norm, streaming began to take over from downloading from the 2000s onwards. As the IPCC warns of irreversible global warming, streaming explodes leading to depleting resources and pollution equal to the automobile.