Rozdzieleni Inuici z Cieśniny Beringa25 min
Tu, na najdalszym krańcu Alaski, Rosja i Ameryka prawie się dotykają. To Cieśnina Beringa. Po obu jej stronach mieszka ok. 20 tysięcy Inuitów. Przecięci przez zimną wojnę, nigdy ponownie się nie połączyli W reportażu udajemy się na spotkanie z tą zapomnianą społecznością żyjącą na granicy dwóch cywilizacji.