Meksyk: Rodziny zaginionych37 min
W meksykańskim stanie Michoacan znikają ludzie. Miejsce to pustoszą wojny narkotykowe, które w ciągu 15 lat pochłonęły życie ponad 250 tysięcy osób. A co z tymi, po których zaginął ślad? W reportażu przedstawiamy rodziny, które zostały zignorowane przez państwo i dziś same szukają zaginionych bliskich.