Tajemnica konia trojańskiego
Upadek Troi to jedna z najbardziej tajemniczych historii, jakie dotąd opowiedziano. Według mitologii Grekom udało się zdobyć Troję dzięki ogromnemu drewnianiemu koniowi, w którego wnętrzu ukryli się żołnierze i przedostali się do miasta. Naukowcy postanowili zbadać, ile jest prawdy w tysiącletnim micie.