Eureka!
Ludzie zawsze wiedzieli, że za wszystkim kryje się siła. Dziś wiemy, że nasz świat podlega prawom fizyki i opanowaliśmy je do tego stopnia, że ​​możemy je wykorzystać do rozwijania niesamowitych technologii – zarówno tych nieskończenie dużych, jak i nieskończenie małych. Jednak do dziś nie zrozumieliśmy jeszcze wszystkiego, a fizyka kwantowa przypomina nam o tym każdego dnia. Seria naukowa "Eureka" przygląda się kluczowym momentom, które pozwoliły odkryć fizykę kwantową.