Rzym: piękno i dekadencja
Rzym – takie wiele osób uważa to miasto za skansen, a ono tak bardzo chciałoby być wielką nowoczesną metropolią. Zobaczcie dokument, który kwestionuje tożsamość kulturową i perspektywy rozwoju stolicy Włoch w XXI wieku. By zgłębić temat rozmawiamy z architektami, historykami, archeologami i urbanistami.