Corita Kent: popowa zakonnica
Karty tarota. Od setek lat ludzie próbują przy pomocy okultystycznych symboli rozwikłać tajemnice przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Największą siłę przyciągania mają jednak karty Ridera-Waite'a, które zafascynowały i oczarowały już miliony ludzi. Skąd pochodzą te karty? Jaką rolę grała w nich okultystka-feministka z nadnaturalnymi mocami?