Most Inków w Q'eswachaka
Nazywane „krowami morskimi” ze względu na swoje rozmiary i nienasycony apetyt: manaty, duże roślinożerne ssaki morskie, żyją spokojnie w lagunach karaibskich, jednak obecnie znajdują się na „czerwonej liście” zagrożonych gatunków. Przy braku drapieżników w ich naturalnym środowisku, jedynym realnym zagrożeniem dla ich przetrwania są ludzie. Tymi stworzeniami opiekuje się wyspecjalizowany ośrodek w Portoryko.