Psychodeliki - narkotyki, które leczą?
Od kilku lat mówi się o renesansie psychodelicznym. Środki halucynogenne, kiedyś tak popularne wśród hipisów, powróciły do laboratoriów, gdzie kontynuuje się przerwane badania nad ich potencjałem terapeutycznym. Czy kiedyś będziemy się leczyć z depresji i uzależnień zażywając grzybki i kwasy? Postanowiliśmy zapytać o to specjalistów.