Stories of Conflict
Wraz z postępującą zmianą klimatu, Arktyka w coraz większym stopniu staje się terenem podbojów światowych mocarstw. Z punktu widzenia ruchu handlowego i eksploatacji zasobów naturalnych topnienie arktyki pozwala na snucie niewyobrażalnych dotąd scenariuszy.