Stories of Conflict
Igrzyska olimpijskie i paraolimpijskie to nie tylko sport i rozrywka. Za wydarzeniami tymi kryje się cały szereg konfliktów geopolitycznych, doping, a także ogromne koszty finansowe i środowiskowe. Kulisy, które budzą wzburzenie.