Historie konfliktu
15 sierpnia 1947: Wielka Brytania wycofuje się z Indii, Indie i Pakistan uzyskują niepodległość i rozpoczyna się najstarszy konflikt na świecie: Region Dżammu i Kaszmiru, jeden z najbardziej zmilitaryzowanych na świecie, jest przedmiotem roszczeń obu krajów i Chin.