Oświecenie w XXI wieku (1/4)
Kim jesteśmy i kim możemy się stać? O tym wciąż decyduje nasze pochodzenie. Świat się rozwija, ale nie dla wszystkich. Europa szczyci się Deklaracją Praw Człowieka, a jednocześnie otacza się murem. Czy potrzebujemy nowego Oświecenia? Nad tym pytaniem pochylamy się wraz z Emilią Roig, badaczką zajmującą się niesprawiedliwościami XXI wieku.