Līgo - łotewskie święto przesilenia letniego
Noc świętojańska na Łotwie to niezwykłe wydarzenie, podczas którego Łotysze i Łotyszki celebrują swoje więzi z naturą. Wybraliśmy się na Przylądek Kolka, by towarzyszyć mieszkańcom rybackiej wioski w przygotowaniach do obchodów najkrótszej nocy w roku.