Niebo bez gwiazd
Na początku lat 50. XX w. żelazna kurtyna podzieliła Niemcy na dwa wrogie państwa. Młoda tkaczka Anna mieszka w NRD, ale jej synek Jochen wychowuje się u dziadków w RFN. Kiedy Anna przekrada się przez granicę, żeby odzyskać dziecko, poznaje zachodnioniemieckiego pogranicznika Carla. Zakochują się w sobie, jednak ich marzenie o byciu razem zderza się z brutalną rzeczywistością, w której przyszło im żyć.