ARTE Journal - Polska: kraj bez dzieci?Europosłowie są zbyt starzy
Jest to powszechne założenie w Europie: parlamentarzyści są zbyt starzy by znać naszą społeczną i gospodarczą rzeczywistość i tworzyć naprawdę ambitne projekty polityczne. Czy naprawdę jest aż tak źle?