(Prawie) cała prawda: Marie Skłodowska Curie(Prawie) cała prawda: Jean-Paul Gaultier
Oto (prawie) cała prawda na temat świata mody. Dziś przedstawiamy Wam (z przymrużeniem oka) historię Jeana-Paula Gautiera. Czy wiecie, że pierwszym modelem tego wielkiego projektanta był… jego pluszowy miś? To na nim wymyślił swój słynny stożkowy biustonosz!