Niewierna żona
Charles Desvallées z żoną Hélène i synem Michelem wiodą szczęśliwe życie w pięknej wilii pod Wersalem. Ale pewnego dnia mężczyzna odkrywa, że jest zdradzany. Spotyka się z kochankiem żony, a wtedy sprawy wymykają się spod kontroli… Klasyk Claude’a Chabrola z 1969 r., w tytułowej roli jego muza - Stéphane Audran, znana także z takich oskarowych filmów jak Dyskretny urok burżuazji czy Uczta Babette.