Grecja: Tilos, solidarna wyspa10 min
Gracka wyspa Tilos wraz ze swoimi 500 mieszańcami, przyjęła z otwartymi ramionami wiele rodzin syryjskich uchodźców. Na wyspie nie ma „hotspotów” ani obozów dla uchodźców. To mieszkańcy począwszy od lata 2015 roku postanowili sami ratować uchodźców, znaleźć im mieszkanie i zadbać o ich naukę i asymilację.