Wielkie mity - Odyseja (7/10) - Kara ZeusaAmazonia, ślady zapomnianych miast
Amazonia została uznana przez archeologów za wrogie, prawie dziewicze terytorium. Jednak ostatnie wykopaliska w Gujanie Francuskiej obalają tę teorię.