Zaginione miasto Taironów
Na północnym wschodzie Kolumbii lasy deszczowe ukrywały przez cztery wieki jedno z największych prekolumbijskich miast: Cuidad Perdida. Według legendy znajdowały się tu wręcz astronomiczne ilości złota...