Szkocja, ratownicy Orkadów
Orkady: archipelag 70 wysp na północy Szkocji. Dzika natura tworzy tu zapierające dech w piersiach krajobrazy. Morze jest tu piękne, ale przez prądy pływowe, szczególnie niebezpieczne. Ratownicy morscy z Longhope pilnują Pentland Firth, jednej z najniebezpieczniejszych cieśnin w Europie.