Boliwia
Boliwia leży w sercu Andów. Góry są tu wyjątkowo zróżnicowane. Białe 6-tysięczniki, bezkresne solne pustynie, lasy deszczowe na zboczach gór, sięgające aż do Amazonki… Zapraszamy Was w podróż pełna przygód do najwyżej położonej metropolii świata.