Chwilę przed Cannes
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Volker Schlöndorff, reżyser, opowiada o tym jak otrzymał Złotą Palmę w Cannes w 1979 roku za swój film „Blaszany bębenek”.