Greenland: Agriculture or Mining?
A crucial dilemma for Greenland: Mine their rich natural resources or concentrate on agriculture?
China uses the threat of a deadly drug to force America’s hand in international diplomacy.
How did the United Arab Emirates become influential on the world stage and a key player in the the Middle East?
Could strengthened ties between France, Gemany and Poland be key for Europe's future defence?
Railway workers are worried as large-scale privatisation is planned by new president Javier Milei.