Culture
Your shot of culture from ARTE, with 30 minutes of refreshing perspectives. Twist tackles issues that challenge society and invites artists and creators to respond.
Failure can be difficult to accept but it can also be experienced as a liberation. Twist looks at how it can stimulate creativity.
When we move to the beat, something special happens in our bodies and minds. But how does dance work?