Festival Highlights
Every year Summer Breeze brings around 45,000 metal fans together in Bavaria for this highlight of the summer festival circuit.
Immerse yourself in the gothic atmospherics of M'era Luna: A celebrated metal festival held annually in Hildesheim.
Every year since 1989, the Belgium town of Dour hosts thousands of festival goers who come to discover an eclectic programme of alternative music.
One of Europe's most prestigious electro festivals, held in the heart of the Catalan capital.
Europavox brings together some of the best up-and-coming artists of the continent.
The small paradise island of Porquerolles is the ideal place to enjoy some splendid jazz.
Jazz sous les Pommiers brings jazz to the core of the apple-producing French region of Normandy.
Two evenings of music from the Gaîté Lyrique theatre in Paris; the ARTE Concert Festival is back!
The ultimate industrial setting for mechanical rhythms: The former Zollverein coal mine, now a UNESCO heritage site.
Indie rock by the Baltic Sea: here, you don't sunbathe in the sun, but... in music!
Every year a host of world music acts come to enliven the ancient city of Nuremberg, Germany.
Immerse yourself in the baroque soul of Bayreuth with rare works performed at the Margraves' Opera House, a UNESCO World Heritage Site.