Summer Breeze
Gotycka i mistyczna atmosfera - metalowy festiwal z prawdziwymi gwiazdami powracają do Hildesheim!
Young Euro Classic, festiwal w Nantes i w Madrycie - spędźcie to lato z największymi mistrzami.
Jeden z najbardziej wyczekiwanych i prestiżowych europejskich festiwali electro w sercu Katalonii - Barcelonie.
Mała rajska wyspa Porquerolles to idealne miejsce, aby odetchnąć, ciesząc się znakomitym jazzem.
Jazz sous les Pommiers - zapraszamy na jazzową ucztę pod najpiękniejszymi jabłoniami w Normandii!
Indie rock nad Morzem Bałtyckim! Rolling Stone Beach - tutaj nie opala się w słońcu, ale muzyce!