Zurich Streetparade 2022
Aproape 350 de DJ și 60.000 de vizitatori într-o fostă bază militară: unul dintre marile festivaluri de muzică electronică din Germania.
Festivalul Dour este un festival european dedicat muzicii alternative, independente și multiculturale.
În inima Barcelonei are loc unul dintre cele mai importante festivaluril de muzică electronică din Europa.
Ascultați muzică reggae, dancehall și afrobeats pe malurile lacului Fühlinger See, lângă Köln, Germania.