Israel Intercepts Gaza Flotilla
The Israeli navy has intercepted the Gaza aid flotilla in the Mediterranean. Special units stormed around 45 boats from the Global Sumud Flotilla and detained more than 400 on board from dozens of countries, including Swedish activist Greta Thunberg. The crew members were taken to Israel before being sent back to Europe.