Pink Floyd Live at Pompeii
Filmed in October 1971, this exceptional documentary shows Pink Floyd performing in the ruins of the ancient Roman amphitheatre in Pompeii. Songs such as ‘Echoes’, ‘Careful with that Axe, Eugene’ and ‘One of These Days’ are performed without an audience but against a backdrop of molten lava. Here presented in a restored version.