The Day Has Gone
Cati grew up in a state orphanage in Budapest. When she finds out her mother is alive and living in a rural village, she sets out to find her. What she finds instead is a world of contradictions and a community of peculiar residents, caught between the contradictions of the city and the countryside, of freedom and repression.