Where are you? I’m here
Fausto and Elena, two deaf teenagers from different backgrounds, meet and fall in love. As they push back against prejudice and silence – both societal and familial – their bond becomes a source of strength. Together, they navigate a world that misunderstands them and find the will to dream beyond imposed limits.