"Origen. La semilla de los tiempos"
With ‘Origen. La semilla de los tiempos’, the Accademia del Piacere, the Ballet Flamenco de Andalucía and the Teatro de la Maestranza take audiences on a musical dance journey somewhere between tradition and the avant-garde. Baroque music enters into dialogue with flamenco, travelling through the history of Andalusia in a story that gives pride of place to emotion, memory and scenic beauty.