Five Bedrooms - Saison 4 (7/8)
When five singles buy a house together in Melbourne, their dream of home ownership meets the realities of modern life in this funny and touching Australian series. Episode Seven: Liz bears the brunt of Harry’s anger and grief, which prompts her to put her pride aside for her friend’s sake.