Trump Announces Ceasefire Deal between Israel and Hamas
On Wednesday evening, Donald Trump announced via social media that Israel and Hamas had signed the first phase of a peace plan after two years of war. According to the American president, the Jewish State must withdraw its troops to a negotiated line, and the hostages must be freed. But the lack of detail in these announcements leaves many questions unanswered.