Roy Bianco & Die Abbrunzati BoysLITPOP - a literary party at the book fair
For nearly a decade, Roy Bianco & Die Abbrunzati Boys have been THE reference for Italo-schlager, a genre that blends catchy German variété with Italian dolce vita. Highly acclaimed for their live performances, the Bavarians cultivate this musical fusion with humour and nostalgia, and are currently making a big splash on tour for the release of their new album Kult.