Loverman - Eurosonic 2024
Jedno jest pewne: ich reputacja niesie się daleko! Roy Bianco & Die Abbrunzati Boys są zespołem, których koncerty są pełne energii, psot i figli. I wiedzą to wszyscy. Nic więc dziwnego, że i ten show przeniesie nas do raju fikcji z najbardziej niesamowitymi historiami i chwytliwymi melodiami.