Robert Schumann: Paradise and the Peri
The inaugural season of Tobias Kratzer and Omer Meir Wellber's partnership at the Hamburg State Opera kicks off. The director and conductor present Schumann's rarely performed oratorio Paradise and the Peri. The Peri's quest for redemption, brilliantly interpreted by Vera-Lotte Boecker, illustrates many of today's issues, such as the need for empathy in a world shaken by crises.