The Broken Mirror
Anne, a pregnant art restorer in Belgium, is haunted by a lost day of amnesia where she was found clutching an unknown painting. Seeking for its origin, a strange man watches her from an abandoned house nearby. Surrounded by silence and unease, Anne slips into a world where memory and reality blur.