My 20th Century
Twin girls are born the same night Thomas Edison unveils his electric lightbulb to the world. But the orphaned sisters grow up worlds apart, one a seductive writer, the other a revolutionary anarchist. On New Year’s Eve in 1899, their lives unknowingly intersect aboard the Orient Express. A dreamlike journey that blends politics and invention into a luminous fable of modern times.